Asiakaspalvelu

Vastuullinen hinnoittelu ja yllätyksetön laskutus ovat osa palvelukonseptiamme, kuten ystävällinen ja asiantunteva asiakasneuvontammekin.

Teemme töitä päivittäin sinua varten, joten voit aina tarvittaessa olla yhteydessä meihin. Autamme arjen energia-asioissa ja ohjaamme yhteydenottosi oikealle asiantuntijalle.

 

Asiakaspalvelu

020 520 01

asiakaspalvelu@kuopionenergia.fi

Avoinna
arkisin 8–18

Omistajavaihdokset, sopimusasiat, laskuasiat, reklamaatiot, mittarilukemailmoitukset, Väppi ja muu asiakaspalvelu.

Asiakaspalvelupiste

Käyntiosoite: Haapaniementie 30

Asiakaspalvelupisteemme on koronarajoitusten vuoksi suljettu toistaiseksi.

Sähköverkon liittymät

020 520 03

sahkoliittyma@kuopionenergia.fi

Avoinna
arkisin 8–16

Sähköverkon liittymät, työmaasähköpalvelut ja muu tekninen asiakaspalvelu

 

Kaukolämmön liittymät

020 520 04

lampoasiakaspalvelu@kuopionenergia.fi

Kaapelinäytöt Kuopion
Sähköverkon alueella

040 709 7548

Vikailmoitukset
(sähkö ja kaukolämpö)

0800 180 330

Maksuneuvonta
Ropo Capital
09 4246 1324 (pvm/mpm, arkisin klo 8–20, lauantaisin klo 10–15)
Ropo Online 24/7 (laskujen haku, laskun tila, maksaminen, eräpäivän siirto, chat)

Palvelun laadun varmistamiseksi nauhoitamme asiakaspalvelunumeroihin
020 520 01, 020 520 03, 020 520 04 ja vikapalvelunumeroon 0800 180 330 saapuvat puhelut. Puhelun hinta määräytyy soittajan liittymäsopimuksen perusteella. Soitosta peritään matkapuhelimesta soitettaessa matkapuhelinmaksu (mpm) ja lankapuhelimesta soitettaessa paikallisverkkomaksu (pvm).

Väppi – henkilökohtainen energiavalmentajasi

Kuopion Energian ja Väreen asiakkaana saat käyttöösi Väppi-sovelluksen, joka on henkilökohtainen energiavalmentajasi. Sen avulla hallitset kätevästi asiakkuuttasi ja sopimusasioitasi. Väpillä pysyt ajan tasalla energiankulutuksestasi. Näet sähkönkäyttösi tunti-, vuorokausi-, viikko-, kuukausi- tai vuositasolla ja voit verrata sähkönkäyttöäsi aikaisempiin vuosiin.

 Tutustu Väppiin tästä

Kaupunkilaisten palveluksessa

Tuotamme kuopiolaisille vastuullista, paremman huomisen energiaa: sähköä, lämpöä ja jäähdytystä. Asiakkaidemme tyytyväisyys on toimintamme kulmakivi. Kunnioitamme jokaista asiakassuhdettamme ja pyrimme kehittämään palveluitamme asiakkaidemme tarpeiden mukaan.

Vastuullinen hinnoittelu ja yllätyksetön laskutus ovat osa palvelukonseptiamme, kuten ystävällinen ja asiantunteva asiakasneuvontammekin.

Teemme töitä päivittäin sinua varten, joten voit aina tarvittaessa olla yhteydessä meihin. Autamme arjen energia-asioissa ja ohjaamme yhteydenottosi oikealle asiantuntijalle.