Kuopion Energia

 
Pikalinkit

Sen tuntee positiivisena asiointikokemuksena

Asiakaspalvelumme onnistuminen on meille tärkeää. Mittaamme jatkuvasti asiakkaidemme asiakaskokemuksia ja osallistumme vuosittain energia-alan yhteiseen asiakastyytyväisyystutkimukseen.

 

Palvelun laadunseuranta

Asiakaspalvelussa onnistuminen on meille tärkeää ja seuraamme palvelujemme laatua jatkuvasti. Tavoitteenamme on vastata meille saapuviin puheluihin mahdollisimman nopeasti niin, että vastausviiveemme olisi alle 30 sekuntia. Kuukauden vaihteessa ruuhka-aikoina vastausviive saattaa olla hieman pidempi.

 

Asiakaskokemuksen mittaaminen

Mittaamme jatkuvasti puhelinpalveluumme soittaneiden asiakkaiden kokemusta palvelusta. Järjestelmämme arpoo puhelinpalveluumme soittaneista asiakkaista noin neljäsosan, jotka saavat muutaman tunnin kuluttua tekstiviestikyselyn palvelutilanteen onnistumisesta. Tekstiviestissä kysytään asiakkaan halukkuutta suositella yritystä ystävilleen tai tuttavilleen. Asiakkaat vastaavat kyselyyn lähettämällä vastausviestinä haluamansa arvosanan. Seuraamme näiden palautteiden perusteella onnistumistamme palvelutilanteissa.

 

Asiakastyytyväisyyden seuranta

Osallistumme vuosittain energia-alan yhteiseen asiakastyytyväisyystutkimukseen. Tutkimus suoritetaan puhelinhaastatteluna sattumanvaraisesti asiakasrekisteristämme valituille asiakkaille. Tutkimuksen toteuttaa Adato Energia Oy ja se tehdään yleensä syys-lokakuussa. Tutkimuksessa kartoitetaan asiakkaiden kokemuksia ja mielikuvaa Kuopion Energiasta. Käytämme tutkimuksen tuloksia oman toimintamme kehittämisessä.

 
 

Jotta sivuston käyttö olisi sinulle sujuvampaa ja kiinnostavampaa, käytämme palvelussamme evästeitä.
Jatkamalla palveluiden käyttöä hyväksyt käyttöehtomme ja evästeiden käytön. Lisätietoja tietosuojasta ja käyttöehdoista