Kuopion Energia

 
 

Sen tuntee Ylpeytenä Äänessämme

Asiakkaan Ääni -kilpailussa suomalaiset asiakkaat ovat valinneet Kuopion Energian vuoden parhaaksi asiakaspalvelukeskukseksi ja Jenni Kankkusen Kuopion Energiasta maan parhaimmaksi asiakaspalvelijaksi.

Valinnat perustuvat SN4:n kautta lähetettyihin kyselyihin heti asiakaspalvelutilanteen jälkeen. Aineisto koostuu yli 524 000 asiakaspalautteesta suomalaisilta, jotka ovat ottaneet yhteyttä Contact Center -palvelukeskukseen. Aineisto kattoi asiakaspalautteet 58 palvelukeskuksesta, joissa työskentelee noin 3500 asiakaspalvelijaa.

SN4 kertoo tiedotteissaan 21.4.2016, lue lisää: lehdistötiedotteet

SN4 toteuttaa ratkaisuja ja järjestelmiä markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun tarpeisiin. Yritys kerää tietoa reaaliaikaisesti asiakkailta yritykselle asiakaskokemuksen kehittämiseksi sekä ihmisten johtamiseksi.

 

« Takaisin « Muut ajankohtaiset uutiset

Jotta sivuston käyttö olisi sinulle sujuvampaa ja kiinnostavampaa, käytämme palvelussamme evästeitä.
Jatkamalla palveluiden käyttöä hyväksyt käyttöehtomme ja evästeiden käytön. Lisätietoja tietosuojasta ja käyttöehdoista